Patarimai užsakantiems įgarsinimo paslaugas - Įrašų studija ✔️

Igarsinimo paslaugos patarimai geriausiam rezultatui

Patarimai užsakantiems įgarsinimo paslaugas

Įgarsinimo paslaugos yra geriausias sprendimas, kokį tik galite priimti, jei norite, kad žinia apie jūsų verslą, gaminamus produktus ar teikiamas paslaugas pasiektų itin plačią ar konkrečią auditoriją.  Tačiau, kad pasiektumėte patį geriausią rezultatą, labai svarbu atsakingai vertinti ir paslaugos užsakymo procesą. Tad, kad jis būtų ypač sklandus bei garantuotų geriausius rezultatus, siūlome atkreipti dėmesį į šias detales.

Visų pirma, svarbu aptarti garsinamą tekstą. Puiku, jei jau nuo pat pirmos minutės turėjote aiškią viziją, kaip turėtų skambėti įgarsinimo tekstas ir būtent pagal tą sumanymą, patys lengvai ir greitai sudėliojote žodžius, kurie ir bus įgarsinti. Tačiau, jei pastebite, kad pastarieji dėliojasi itin sunkiai arba tiesiog nežinote nuo ko pradėti, negaiškite laiko patys – tiesiog patikėkite šį darbą profesionalams – būsite tikri, kad bus sukurtas unikalus, iš kitų išsiskiriantis, jūsų poreikius bei lūkesčius pateisinantis tekstas. Tad, jei reikalingos kūrybiškos ir kokybiškos tekstų rašymo paslaugos, daugiau informacijos apie tai rasite ir mūsų internetinėje svetainėje arba tiesiog iš karto galite kreiptis info@grammamama.lt arba https://grammamama.lt

Na, o, jei tekstuką jau esate parašę, atsakingai patikrinkite, kiek žodžių jame – atminkite, kad būtent žodžių skaičius yra tiesiogiai susijęs su klipo trukme: štai, pavyzdžiui, į 10 sekundžių  trukmės klipą, galima sutalpinti iki 20 žodžių; į 20 sekundžių trukmės klipą, bus galima sutalpinti iki 40 žodžių, į 30 sekundžių – iki 60 žodžių,  na, o štai, į 1 minutės trukmės klipą bus galima sutalpinti iki 120 žodžių ir t.t.

Atsakingai pagalvokite ir tai, kokias emocijas turėtų išreikšti diktorių balsai ir nepamirškite to nurodyti užsakymo formoje. Atminkite, jog kiekviena emocija turi tam tikrą poveikį: štai, pavyzdžiui, nuostaba diktoriaus balse, iš karto privers suklusti klausytojus – kad ir ką beveiktų, jie iš karto atkreiptų dėmesį į tai, kas sakoma. Džiugesys, nuotaikingumas bei juokas, tai – geros emocijos, kurios netruks padidėti, t.y., būtent tokios pats emocijos aplankys ir tuos, kurie išgirs nuotaikingai, džiugiai bei linksmai įgarsintą klipą.

Nepamirškite, kad audio reklama, audio klipai ar video klipai, yra kur kas efektyvesni tuo atveju, jei yra paminimas ne tik prekės ženklas, produkto  ar įmonės pavadinimas, bet ir kontaktai, kuriais galima gauti daugiau informacijos arba užsisakyti prekę ar paslaugą. Tad, jei tik laiko atžvilgiu leidžia galimybės, šiuos kontaktus būtina paminėti tekste, idealiu atveju – net kelis kartus.

Laikas – pinigai, ir kas jau kas, tačiau verslo pasaulio atstovai tikrai puikiai žino šio posakio vertę. Todėl prieš pateikiant užsakymą, labai svarbu patikslinti, kaip greitai bus suteiktos įgarsinimo paslaugos ir kaip greitai bus paruoštas audio klipas ar video klipas. Nors didžioji dalis šių paslaugų teikėjų dirba ypač operatyviai ir siekia užtikrinti kuo greitesnį rezultatą, prieš pateikdami užsakymą, būtinai pasitikslinkite, kaip greitai jis bus išpildytas (mes dirbame ypač operatyviai – jei tik pasirinktas diktorius yra studijoje, užsakymas išpildomas dar tą pačią dieną).

Prieš pateikiant užsakymą, reikėtų atsakyti ir dar į vieną klausimą – kokia muzika turėtų skambėti? Iš anksto apgalvokite, kokio žanro muzika turėtų būti girdima. Nors šiuo atveju tikrai  nėra jokių apribojimų, ir galite rinktis tokio žanro muziką, kuri jums atrodo tinkamiausia, visgi, reikėtų atkreipti dėmesį į tam tikras detales: jei pranešimo metu skambės džiugi ir ypač nuotaikinga emocija, tai atminkite, kad tokia pat turėtų būti ir muzika; jei balsas skambės solidžiai, pirmenybę turėtų būti teikiama  pakankamai monotoniškai muzikai, be išskirtinių garso efektų.

Taigi, kaip matyti, prieš pateikiant užsakymą, reikėtų atlikti tam tikrus namų darbus: parengti tekstą, atsakingai įvertinus žodžių skaičių bei klipo trukmės santykį (arba tiesiog pasirinkti tekstų kūrimo paslaugas), įvertinti emocijos svarbą, paminėti audio ar video klipe ir svarbiausius kontaktus, patikslinti, kaip greitai bus  suteiktos įgarsinimo paslaugos bei iš anksto apgalvoti, kokia muzika turėtų skambėti.